سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و برکه
 
ثامن تم
نویسندگان
لینک دوستان
Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM
طراح قالب
ثامن تـــم

453453453

به نام آنکه انسان را مسافر کاروان انتظار قرار داد…
سلام اى گل نرگس! اى که شیرین‌ترین انتظار، انتظار توست
و بهترین منتظر، منتظر تو.
مى‌توانم در یک جمله پر معنا بگویم:
گر عشقى هست و عاشقى، نام تو معشوق و من عاشق و شیفته توام.
در انتظارت مى‌مانم و از خداى بزرگ مى‌خواهم که ظهورت را نزدیک و نزدیک‌تر گرداند.
ما محتاج یک نگاه گذراى شما هستیم آقا.
زودتر ظهور کن و قلب رهبرمان را شاد. ما و رهبرمان در انتظار تو مى‌مانیم.
خدا کند که بیایى و ما هم یکى از یاران‌تان باشیم.

امروز هم از صبح منتظرت بودم.
خانه دلم را آب و جارو کرده بودم برای آمدنت. چشم‌هایم از پگاه، یکسره به در بود.
گوش‌هایم را سپرده بودم به سمت هر صدایی که می‌توانست نشانی از تو به همراه داشته باشد.
می‌دانم قابل نیستم، اما خیلی دلم می‌خواهد ببینمت.
جمعه‌ها، همه جمعه‌ها، دیدگانم را به سمت آمدن تو می‌دوزم.
دلم نیز پیوسته سرک می‌کشد تا ببیند چه هنگام می‌آیی.
گوش‌های من، صادقانه عاشق صدای تو هستند.
نه من تنها، که همگان انتظار دیدن روی تو را دارند.
همه دوستت دارند، همه عاشق تو هستند.
دنیا، بی‌‌گل وجود تو معنایی ندارد.
ای پسر فاطمه! مهدی جان! ما را دریاب.

نیامد. . .»
درست جمعه‌ها
قلبم و قلب همه از تنگی فراغت مثل لاله‌ای
که زیر پا لگد شود چروکیده و رنجیده می‌شود
با خود می‌گویم این درد عاقبت مرا خواهد کشت، و بعد به خود نهیب می‌زنم که

او خواهد آمد
و آنگاه از دیدگانم قطره‌ای اشک می‌چکد
و از سوزان‌ترین پرده اندوهم می‌گویم: مهدی جان درست که من بدم و لایق تو نیستم امّا. . .

75453

424


شنبه 93/2/27 .:. 7:33 عصر .:. احمد نظرات ()
.:.  کدنویسی : وبلاگ اسکین  .:.  گرافیک : ثامن تم  .:.
درباره وبلاگ

وِلایَةُعَلِیِّ بْنِ أبی طالبٍ حِصْنی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنی اَمِنَ مِنْ عَذابی. شُکرت خدایا... اگر شیعه واقعی نیستم، مُحب اهل بیت هستم. و مرا با قلبی سرشار از این محبت بمیران. آمین یا رب العالمین.
امکانات وب
آمار وبلاگ
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به مدیر آن می باشد.